قدم اول : نئوباکس چیست ؟

كسب درامد اينترنتى

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

قدم اول : نئوباکس چیست ؟

قدم اول : نئوباکس چیست ؟ 

 

سایت نئوباکس Neobux درواقع یکی از بهترین و مطمئنترین و پربازده ترین سایتهای PTC خارجی هست ، که میتونید به راحتی تا تا ماهی 4 میلیون تومان از این سایت کسب کنید . 
در اینجا میتونم بگم قدیمی ترین و معتبرترین سایتی که در زمینه PTC کار میکنه همین N
eobux هست .

سایت نئوباکس از سال 2008 در کشور پرتغال شروع به کار کرد و تا الان هیچ مشکلی نداشته ، مطمئنا کسانی که با سیستم سایتهای کسب درآمد با روش PTC آشنا هستند این سایت رو بخوبی میشناسند ، و از طرفی این سایت قابلیت استفاده در همه کشورهای دنیا رو داره و هر کجا که باشید میتونید ازش استفاده کنید .

تا امروز چندین میلیون نفر در Neobuxعضو هستند و روزانه بالغ بر 170000 دلار به کاربرانش پول پرداخت میکنه ( که در آمد شما هم جزئی از همین خواهد بود )
اون روزهای اول که من میخواستم با نئوباکس کار کنم هزاران مطلب درمورد Neobux خوندم و در فروم خود سایت با چندین نفر از اعضای سایت صحبت کردم ولی حتی یک نفر هم از این سایت ناراضی نبود .

پس نسبت به این سایت اطمینان کامل داشته باشید چون من هر هفته دارم از این سایت پول میگیرم بدون هیچ مشکلی ، در پایان مطالب رسید مبالغ دریافتی رو میذارم از این به بعد .

و بزرگترین مزیت این سایت این هست که در همه کشورها دسترسی به این سایت به راحتی انجام میگیره و به راحتی سایتش باز میشه .

در سایت Neobux شما به ازای کلیک کردن روی هر آگهی ، همون لحظه مبلغی پول به حسابتان میاد، در مطالب بعدی نحوه کلیک کردن روی آگهی ها و مقدار مبلغ تعیین شده برای هر اگهی را کامل توضیح داده ام. پس همینطور مطالب رو قدم به قدم بخونید تا بتونید به راحتی به پول برسید .
در این قسمت  هم فقط هدفم این بود که Neobux رو معرفی کنم و بهتون بگم که کاملا مطمئنه .
Neobux
 پس بریم به قدم دوم برای ثبتنام .

 

 

قدم دوم : مراحل ثبت نام در سایت Neobux 

 

اولین مرحله ای که برای شروع کار با Neobux باید انجام بدین ، ثبت نام در وبسایت رسمی Neobux هست . ثبت نام در زبان انگلیسی یعنی Register ، برای ثبت نام ابتدا تاریخ کامپیوتر تون یا لبتابتون رو بذارید روی تاریخ میلادی یعنی ابتدا ببینید اون روزی که دارید ثبت نام میکنید ، به تاریخ میلادی چه روزی هست و روی همون تاریخ بذاریدش و ساعتش رو هم تنظیم کنید حالا برای رجیستر یا همون ثبت نام در Neobux اینجا را کلیک کنید یا روی بنر  زیر کلیک کنید

 

 

 
   

 

 

 

بعد از کلیک کردن روی عکس بالا یا لینکی که بهتون دادم ، مستقیم وارد وبسایت Neobux میشید ، که صفحه اول سایت Neobux شبیه عکس زیر هست .

( نکته مهم اینکه با هر آی پی آدرس فقط یک حساب میتونید باز کنید ، یعنی اگه یک خط اینترنت دارید فقط یک حساب میتونید باز کنید، دیگه بقیه اعضای خونتون نمیتونند حساب باز کنند مگر اینکه یک خط دیگه اینترنت و همچنین یک کامپیوتر دیگه داشته بگیرند ، و خودتون هم نمیتونید از یک خط اینترنت و یک کامپیوتر 2 تا حساب باز کنید )

نکته بسیار مهم : لطفا بعد از ثبتنام حتما قوانین سایت را در قدم های بعدی بخوانید ، چون اگر کوچکترین اشتباهی بکنید و بر خلاف قوانین عمل کنید ، حسابتان بسته میشه .

 

 

 

 







برای شروع ثبت نام وقتی سایت نئوباکس باز شد ، روی Register کلیک کنید ، به عکس زیر نگاه کنید که به راحتی بتونید Register رو پیدا کنید و روش کلیک کنید .در قسمت بالای سایت هست

بعد از اینکه روی Register کلیک کردید ، یک پنجره جدید باز میشه که شبیه تصویر زیر هست

 

 

 

 


 

 

 

برای باز کردن حساب در Neobux باید همه قسمتهای فرم Register رو که در تصویر بالا میبینید با دقت پر کنید ، درواقع باید قسمتهای فرم رو به صورت زیر پر کنید .


Username : یوزر نیم در زبان فارسی یعنی شناسه کاربری ، در این قسمت شما باید یک Username برای خودتان انتخاب کنید و در این قسمت بنویسید ، بعدا برای ورود به سایت باید از این Username استفاده کنید ، هر چیزی شما میتونید انتخاب کنید برای Username ، اسمتون ، فامیلتون ، هر چیزی که زود فراموش نشه ، برای مثال Username من در سایت نئوباکس Neomarket هست .
وقتی یوزر نیمتان را انتخاب کردید و در کادر مخصوصش نوشتید ، لطفا روی یک تکه کاغذ یادداشتش کنید که فراموشش نکنید .

Password : پسوورد در زبان فارسی یعنی رمز ورود ، در این قسمت باید یک پسور برای حسابی که در نئوباکس خواهید داشت در نظر بگیرید و پسوردتون رو توی کادر جلوی پسوورد وارد کنید ، لطفا پسوردتون رو هم روی کاغذ در کنار یوزنیم یادداشت کنید که فراموشش نکنید .

Password Confirmation : پسوورد کانفیرمشن در زبان فارسی یعنی تائید رمز ورود ، یعنی در این کارد باید همون پسوردی که در کادر قبلی نوشتید ، در این کادر هم بنویسید، دقت کنید که هر دوتاش کاملا شبیه هم باشه وگر نه سیستم قبول نمیکنه .

Email : در این قسمت هم باید ایمیلتون رو وارد کنید ، دقت کنید که ایمیلی رو بنویسید که فعال باشه ، چون بعد از پروسه ثبت نام ، یک ایمیل از طرف سیستم برای شما ارسال میشه که باید تائیدش کنید .پس فراموش نشه که ایمیلتون فعال و صحیح باشه .

Payza/Paypal Email : فعلا همون ایمیلی رو که در کادر قبلی نوشتید ، در همین کادر هم بنویسیدش ( در مطالب بعدی در مورد حساب پی پال و پیزا خواهم گفت ، اینها حسابهایی هستند که پولی رو که درمیارید میاد توی این حسابها )

Referre : ریفرر یعنی باید یوزرنیم ( Username ) کسی که شما را به Neobux معرفی کرده در این کادر بنویسید . و الان شما از طرف من دارید معرفی میشید ، میتونید Username منو توی این کادر بنویسید .
یوزر نیم من هم اینه : Neomarket ( کپی کنید بذارید اونجا البته اگه ازتون خواست)

 

نکته : در اولین قسمت نحوه ثبتنام ، من یک لینک گذاشته بودم و یک عکس که نوشته بودم اینجا رو کلیک کنید برای شروع ثبت نام ، اگر از اون لینک یا اون عکس وارد بشید ، دیگه سایت Referrer رو ازتون نمیخواد و این گزینه را دیگه نمیذاره توی فرم ثبت نام براتون و با ثبت نام از طریق همون لینک یا عکس بالا ، شما مستقیم میائید زیرمجموعه ما میشید و اگر از جای دیگه ای هم وارد شدید و توی فرم ثبتنام سایت از شما خواست که یک Referrer بنویسید

 

میتونید Username من رو بنویسید که این هست Neomarket

 

پس دقت کنید اگر از لینکهای بالا که من دادم برای ثبتنام وارد بشید ، دیگه گزینه referrer توی فرم ثبتنام نیست و نیازی نیست کاری بکنید . و اگر هم بود که شبیه عکس زیر هست و به راحتی میتونید بنویسیدش همون طوری که توضیح دادم .

 

 

 





Birth Year : این یعنی سال تولد شما ، که باید سال تولدتون رو توی این کادر بنویسید ، دقت کنید که سال تولدتون رو باید به میلادی بنویسید نه به شمسی .
مثلا یک نفر تاریخ تولدش 26/10/1366 هست ، درواقع سال تولدش میشه 1366 ، حالا شما باید این سال تولد رو به میلادی تبدیل کنید و اونجا بنویسید .
تاریخ تولد بالا رو اگه به میلادی تبدیل کنید این میشه : 17/12/1987 پس سال تولدش به میلادی میشه 1987 و باید این عدد رو توی کادر در فرم ثبت نام بنویسید .
اگه نمیتونی چطوری سال تولدت رو از شمسی به میلادی تبدیل کنی، اینجا رو کلیک کن و تبدیل رو انجام بده . اینجا و اینجا هم میتونی کلیک کنی و تبدیل کنید.

Verification Cod : وریفیکشن کد یعنی کدی که موارد وارد شده در فرم رو تائید کنه، در جلوی این وریفکشن کد ، یک کادر هست که تصویر چندتا عدد و یا حرف انگلیسی وجود داره ، اونها رو توی کادر بنویسید .

Declaration : و بعد از اینکه همه اطلاعات رو به درستی پر کردید ، در آخر یک جمله به انگلیسی نوشته شده و یک مربع خالی هم جلوش هست و جمله این هست

I declare to have read,understood and accepted the terms of service
این جمله یعنی اینکه شما قوانین سایت رو قبول دارید و باید مربع خالی که جلوی این جمله هست رو کلیک کنید .

Continue : بعد از اینکه مطمئن شدید همه مراحل را کامل و صحیح پر کرده اید ، روی دکمه ای که نوشته شده Continue کلیک کنید . ( باز هم تکرار میکنم قبل از اینکه روی Continue کلیک کنید ، حتما یوزر و پسووردتون رو یادداشت کنید ، اگه یادتون بره دیگه نمیتونید مجدد حساب باز کنید )
زمانی که روی Continue کلیک کردید ، وارد یک پنجره جدید میشید که شبیه تصویر زیر هست






همان طور که در عکس میبینید ، دوتا باکس خالی وجود داره که من با نامهای Bux1 و Bux2 نامگذاریشون کردم .

Bux1 : بالای باکس 1 نوشته Validation Cod For ، در مرحله قبل که شما روی گزینه Continue کلیک کردید ، یک ایمیل از طرف سایت نئوباکس برای شما ارسال شد ، دقیقا به همون ایمیلی که در فرم ثبتنام وارد کردید .
حالا باید وارد ایمیلتون بشید و ایمیلی رو که از طرف سایت نئوباکس به دستتان رسیده باز کنید ، ایمیلی که به دستتان رسید شبیه تصویر زیر هست و در داخل ایمیل همانطور که در تصویر میبینیید شامل یک کد هست که باید این کد را کپی کنید و در Bux1 بذارید ( Copy/Paste )




Bux2 : در جلوی باکس 2 هم باید حروف و اعدادی رو که در تصویر جلوش میبینید رو بنویسید .
خوب حالا کدها رو که وارد کردید کار تمام است و باید روی Finish Registration کلیک کنید .
تبریک میگم بهتون ، مراحل ثبت نام تمام شد به همین راحتی و الان شما یک حساب در نئوباکس دارید و به راحتی میتونید پول درآوردن رو شروع کنید .
حالا شما حسابتون فعال شده، و باید از طریق همون Username و Password که دارید وارد سایت بشید ، مطالب بعدی رو هم همینطور ادامه بدین و بخونید تا بدونید چطوری وارد سایت بشید .

نکته : دوستانی که ثبتنام کردند و با موفقیت یک حساب کاربری ایجاد کردند ، لطفا Username خودتون رو به همراه ایمیلتون برای من ارسال کنید ، یا از صفحه فیس بوک من که آدرسش در اول همین سایت هست یا به جیمیل من ارسال کنید که من بتونم از طریق ایمیل ، استراتژی های خاص رو براتون ارسال کنم و همچنین سایتهای دیگری که دارم کار میکنم روبراتون بفرستم و در ادامه کار با هم در ارتباط باشیم تا به زودی حسابتون پر از پول بشه .

آدرس ایمیل من : skyofmoney@gmail.com

توی فیس بوک هم میتونید من و با این نام سرچ کنید و اد کنید : Undersky ofmoney

 

 

 

قدم سوم : مراحل ورود به حساب کاربری تان در سایت Neobux

 

 

خوب شما در مرحله قبلی یک حساب در سایت نئوباکس باز کردید، و الان باید با همون Username و password که دارید ، وارد حسابتان در سایت نئوباکس بشید . که به این کار Login میگویند .


برای Login کردن یا ورود به حسابتان ، ابتدا وارد صفحه اصلی سایت نئوباکس بشید ، برای ورود به صفحه اصلی سایت نئوباکس اینجا را کلیک کنید ، بعد از کلیک کردن شما وارد صفحه اصلی سایت نئوباکس میشید که شبیه تصویر زیر هست . و باید روی گزینه Login که در سمت راست بالای سایت قرار داره کلیک کنید ، تصویر زیر رو ببینید که بتونید محل لاگین رو پیدا کنید و روش کلیک کنید .

 

 




وقتی روی Login کلیک کردید وارد یک پنجره جدید میشید که شبیه تصویر زیر هست

 






برای ورود به حسابتان ، اطلاعاتی که در تصویر بالا میبینید رو باید اینطوری وارد کنید

 

Username : اینجا باید همان یوزرنیمی که موقع ثبتنام وارد کردید رو بنویسید

Password : اینجا باید همان پسوردی را که که موقع ثبتنام وارد کردید بنویسید

Secondry Password : اینجا چیزی نیاز نیست بنویسید ، این پسور برای امنیت بیشتر حسابتان هست و بعد از وارد شدن به حسابتان میتونید یک secondary password در حسابتان تعریف کنید . پس فعلا چیزی نیاز نیست بنویسید و خالی بذاریدش .

Send : بعد از وارد کردن Username و Password در صورتی که مطمئن هستید درست وارد کرده اید ، روی دکمه Send کلیک کنید .

نکته : در قسمت سمت راستتون یک کیبورد میبینید که این رو برای امنیت بیشتر قرار دادند و شما میتونید برای وارد کردن یوزرنیم و پسوردتون از این کیبورد استفاده کنید ، اگر هم ازش استفاده نکنید هیچ طوری نیست .
بعد از اینکه روی دکمه Send کلیک کردید ، در صورتی که یوزرنیم و پسووردتون رو صحیح وارد کرده باشید ، یک پنجره شبیه تصویر زیر میاد

 

 

 

 

خوب حالاشما توی حسابتون هستید و میتونید از حسابتون استفاده کنید ، و به راحتی پول درآوردن رو شروع کنید .
بریم قدم بعدی ببینیم چطوری میشه اینجا کار کرد و از کدوم قسمت حسابتون باید شروع کنید .

لطفا هیچ کاری نکنید و مطلب بعدی رو کامل بخونید که بدونید باید چیکار کنید ، مرسی که به حرفم گوش میدید .

 

 

قدم چهارم : آشنایی با محیط کاربری حسابتان در Neobux 

 

 

خوب شما در مراحل قبلی در Neobux ثبتنام کردین و یک حساب کاربری ساختید و به راحتی تونستید وارد حساب کاربریتون بشید .

در این مطلب میخوام در مورد حساب کاربریتون و قسمتهای اون توضیح بدم و بگم هر قسمت چی هست و برای چه کاریه ، پس هنوز تا اینجا ، شروع به کار نکرده اید و هیچ پولی هم بدست نیاورده اید .

لطفا این مطلب رو کامل بخونید که با قسمتهای محیط کاربری حسابتان در سایت Neobux آشنا بشید ، در مطلب بعدی شروع به کار میکنیم و بهتون میگم که چطوری آگهی و تبلیغات رو کلیک کنید و پول دراوردن را شروع کنید .

صبر داشته باشید و همین طور بخونید و برید جلو ...

بعد از اینکه ثبتنام کردید و با استفاده از Username و Passwordi که دارید ، توی سایت Login شدین ، یعنی وارد حساب کاربریتون شدین ، توی صفحه حسابتان ( قسمت بالای صفحه ) ، میتونید یوزرنیمتان راببینید ، روی Username کلیک کنید و بعد از کلیک کردن صفحه زیر رو میبینید .

تصویر زیر ، تصویر حساب کاربری من هست که با اجازتون اطلاعات شخصی حسابم رو با رنگ سیاه پوشوندم .

 

 


شما چون تازه ثبت نام کرده اید ، مقداری صفحه حسابتان با من فرق میکنه و یک سری از مواردی رو که من دارم شما ندارید ، پس تعجب نکنید !!!! چون من همه موارد رو براتون توضیح میدم .



همون طور که از صفحه حسابتون میبینید ، این صفحه دارای چند قسمت هست ، و من قسمت به قسمت توضیح میدم و کار هر لینک یا قسمت رو هم براتون میگم که بهتر متوجه بشید .

در قسمت بالای حسابتان ، تقریبا 9 تا گزینه وجود داره که شبیه تصویر زیر هست که من خودم شماره گذاری کرده ام که شما بهتر متوجه منوها بشید ، پس من گزینه ها رو براساس شماره مشخص شده توضیح میدم توضیخات هر تصویر ، درواقع بعد از همون تصویر هست .







شماره 1 : اینجا username شما هست و هر بار هم که خواستین صفحتون رو refresh کنید و یا به قسمت اطلاعات اصلی حسابتون برید میتونید روش کلیک کنید .

شماره 2 : اینجا موجودی حساب شما رو به دلار نشون میده و هر روز هر مقدار که شما اگهی کلیک کنید ، پولی که به حسابتان میاد رو در واقع توی این قسمت میتونید ببینید .

شماره 3 : این قسمت رو شما که تازه ثبتنام کرده اید ندارید اینجا ، وقتی که حسابتان به طلائی تبدیل شد ، این قسمت برای شما ظاهر میشه ، این قسمت یک حسابی هست که از موجودیتون توش میریزید برای انجا یک سری کارها مثل اجاره زیرمجموعه ، مثل خرید حساب طلائی ( که در مطالب آینده در مورد این گزینه ، در مورد زیرمجموعه ، در مورد حساب طلایی و همه توضیح میدهم ) الان فقط بدونید که این گزینه هایی که توی حسابتون میبینید چی هستند ، الان حساب من طلائی هست و این مورد رو دارم .

شماره 4 : همون طرو که میبینید تصویر 2 تا ادمک رو نشون میده .
آدمک سمت چپ رو که کلیک کنید ، اطلاعات مربوط به زیرمجموعه های مستقیم رو میتونید ببینید و اگه سمت راستی رو کلیک کنید ، اطلاعات مربوط به زیرمجموعه های اجاره ای رو میتونید ببینید، البته وقتی که زیرمجوعه بگیرید این آدمکها رو که کلیک کنید اطلاعات توشون هست.و اگه زیر مجموعه هم نداشته باشید این آدمکها رو نمیبینید .

زیر مجموعه اجاره ای رو بهش میگن Rent referral
زیر مجموعه مستقیم رو بهش میگن Direct referral

در مورد هر دوتا نوع زیرمجموعه ، یک مطلب کامل در پستهای بعدی هست که وقتی بهش رسیدین کامل میخونید و میبینید که چی هستند و برای چی هستند ، فعلا نرید سراغش و همینجا رو بچسبید .

شماره 5 : این گزینه اسمش Referral statistic هست ، همون طور که از شکلش پیداست ، تعداد کلیکهایی که زیرمجموعه های شما در روز میزنند رو نشون میده البته باید روش کلیک کنید که اطلاعاتش رو ببینید .

شماره 6 : عکس یک آچار هست که اسم این گزینه Personal setting هست ، یعنی تنظیمات شخصی ، و با کلیک کردن روی این گزینه وارد صفحه تنظیمات شخصی حسابتان میشید ، در واقع جایی هست که ایمیلهاتون هست و همچنین پسوورد دوم حسابتان ،البته فعلا با این قسمت کار خاصی ندارید .

شماره 7 : این قسمت نوع عضویت شما در سایت نئوباکس رو نشون میده ، اگر تازه ثبت نام کرده اید ، حساب شما استاندارد هست و توی این قسمت کلمه Standard نشون داده میشه ، مثلا حساب من طلائی هست و روی شماره 7 نوشته Golden به معنای طلائی . در مطالب بعدی هم یک مطلب جداگانه در مورد انواع عضویت ها و نحوه ارتقا عضویت نوشته ام ، وقتی رسیدین میتونید کامل بخونیدش .

شماره 8 : اینجا نوشته Logout به معنای خروج هست ، وقتی کارتون کلا در Neobux تمام شد و خواستین از سایت حارج بشید ، باید روی گزینه شماره 8 یا همون Logout کلیک کنید که از حسابتان خارج بشید .

شماره 9 : تصویر یک قفل رو میبینید که کلید هم نداره ( هاهاهاها ) ، وقتی میخواهید حسابتان را برای چند لحظه قفل کنید ، روی این قفل کلیک میکنید ، ولی فعلا روی این گزینه کلیک نکنید تا پسور دوم هم برای حسابتان تعریف کنید ، چون وقتی قفل میکنید ، برای ورود مجدد باید پسوورد دوم رو بزنید .
معمولا اکثرا توی خونه کار میکنید و نیازی ندارید که حسابتان را قفل کنید .


دوباره در قسمت بالای حسابتان ، یک ردیف دیگه منو زیر ردیف اول هست که شبیه تصویر زیر هستند






شماره 10 : روش نوشته View Advertisement یعنی دیدن تبلیغات، اینجا همون جای اصلی سایت هست که شما هر روز باهاش سروکار دارید و با کلیک کردن روی این گزینه میتونید به صفحه تبلیغات وارد بشید و یکی یکی روی تبلیغات کلیک کنید و برای دیدن هر کدام مبلغی پول به حسابتان میاد. ( لطفا فعلا روی اگهی ها کلیک نکنید ، چون مطلب بعدی به طور کامل در مورد کلیک بر رو آگهی ها و نحوه کار با آنها هست ) پلیز صبور باشید صبور .

شماره 11 : نام این قسمت هم Offers هست ، اگه موس رو بگیرید روی این گزینه میبینید که خودش 3 تا زیرشاخه داره شامل :
NeoPoints
NeoCoins
Mini Jobs
این گزینه ها هم میتونید ازشون پول دربیارید، شما بهتره که فقط با Mini Jobs کار کنید ، وقتی وارد مینی جابز میشید یکسری تسکها و تستها هست که اگه هر کدومشون رو انجام بدین یک مبلغی پول به حسابتون میاد ، قبل از اینکه وارد اون تستها بشید ، قیمتش رو روش نوشته و میتونید ببینید و گفته که اگه کامل به سوالات دورن این تسک پاسخ بدید اینقدر بهتون میدیم و بعد از انجام دادن به طور صیحیح همون لحظه پول به حسابتون میاد .

برای انجام دادن مینی جابها باید حتما تا حدودی با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشید .

شماره 12 : این گزینه روش نوشته Chat که در فارسی یعنی گپ زدن و همه دوستانی که با اینترنت آشنا هستند ، به خوبی میدونند چت یعنی چی . وقتی روی چت کلیک کنید میتونید اونجا با چندین زبان البته بجز فارسی ، با اعضای سایت صحبت کنید ، و اگه سوالی داشتید میتونید اونجا مطرخ کنید و جوابش رو بگیرید ، دقت کنید که در روز اول ثبت نام معمولا نمیتونید وارد چت روم بشید ، باید یکی دو هفته بگذره و چند اگهی کلیک کنید که سایت بدونه شما فعال هستید ، بعد گزینه چت رو براتون فعال میکنه .
هر زمان گزینه ها به رنگ سبز بود یعنی فعال هستند و اگه خاکستری بودند یعنی غیر فعال هستند .

شماره 13 : این قسمت مربوط به فرومهای سایت هست ، در قسمت فرومها ، معمولا اعضای سایت میان نظراتشون رو و اینکه چقدر پول تا به حال از سایت گرفته اند و شرایط حسابشون رو مینویسند و همچنین مدیر سایت هم در قسمت فروم ها اخبار سایت رو میذاره و خیلی چیزهای دیگه میشه توی این فرومها یاد گرفت .

شماره 14 : روی این گزینه نوشته FAQ که مخفف Frequently Ask Question به معنای سوالات متداولی هست که معمولا برای کاربران پیش میاد ، در این قسمت در مورد تقریبا همه موارد سایت یکسری سوال و جوابها از طرف مدیریت سایت گذاشته شده که میتونید ازش استفاده کنید و خیلی از موارد سایت رو در این قسمت ببینید .

شماره 15 : عکس یک پرچم رو نشون میده ، اگه موس رو روش نگه دارید ، عکس پرچم چند کشور رو نشون میده که پرچم هر کشوری رو که کلیک کنید ، زبان سایت تبدیل به زبان همان کشور میشه ، ولی شما همیشه بذارید روی انگلیسی باشه ، البته اگه با زبانهای دیگر کشورهای موجود در لیست آشنایی کامل دارید ، میتونید تغییرش بدید .


از بالای صفحه حسابتان که نگاه کنید ، در ردیف سوم از بالا ، یک دسته 4 تایی منو دیگه وجود داره که شبیه تصویر زیر هست :

 




شماره 16 : روی این گزینه نوشته Extend به معنای توسه دادن و ارتقا دادن هست ، هر زمان که بخواهید نوع عضویتتون رو در Neobux ارتقا بدین باید از این گزینه استفاده کنید ، مثلا بعد از مدتی خواستید از عضویت ثابت به طلائی تبدیل بشید و بالاتر ( مجددا اعلام میکنم که در مطالب آینده در مورد نوع عضویت کامل شرح داده ام ) 

شماره 17 : روی این گزینه نوشته Advertise یعنی اگهی یا همون تبلیغ ، اگر شما بخواهید در سایت تبلیغات کنید باید از این گزینه استفاده کنید ، فراموش نشه که برای تبلیغ کردن در neobux باید هزینه پرداخت کنید . که البته فکر نمیکنم شما با این مورد کار خاصی داشته باشید فعلا .

شماره 18 : اینجا نوشته Referral ، یعنی زیرمجموعه ، اگر بخواهید از سایت زیر مجموعه اجاره کنید یا همون Rent referral ، باید از این گزینه استفاده کنید ( در این مورد نیز یک مطلب جدا نوشته ام که در مطالب بعدی میتونید بخونیدش کامل و خیلی هم مهم هست لطفا همین الان نرید و وقتی بهش رسیدین بخونیدش )

شماره 19 : روی این قسمت نوشته Your Payment یعنی پرداختی شما ، و هر زمان که موجودی حساب شما بالای 2 دلار باشه این گزینه سبز میشه یعنی فعال میشه و شما میتونید روی این گزینه کلیک کنید و موجودیتون رو به حساب شخصیتون انتقال بدین که فکر کنم شیرین ترین قسمت همینجا باشه .

فراموش نشه که حداقل پرداختی از طرف Neobux به اعضای سایت ، 2 دلار هست . ( در این مورد نیز در مطالب بعدی توضیح داده ام ، فعلا فقط بدونید که این گزینه چیه ) .
خوب دوستان خوبم ، اینهای قسمتهای مهم حساب کاربری شما بود که لازم دونستم بهتون بگم ، و بقیه مواردی هم که در حسابتون میبینید تقریبا مشخص هستند که هر کدوم چی هستند ، ولی چنانچه درمورد هر کدام از قسمتها براتون سوالی پیش اومد در صفحه Facebooke من سوالتون رو ارسال کنید که جواب بدم .

خوب حالا دیگه وقتش رسیده که کار اصلی یعنی دیدن تبلیغات و اگهی ها رو شروع کنید و پول دربیارید و روز به روز به درامدتون رو اضافه کنید .

به مطلب بعدی یعنی قدم پنجم بریم ببینیم نحوه دیدن اگهی ها چطوره و چطوری پول به حسابمون میاد .

لطفا مطالب رو همین طور پشت سر هم بخونید که وقتی به مطلب مربوط به تخصصی ترین استراتژی شخصی من رسیدین ، مشکلی نداشته باشید و به راختی بتونید شما هم استراتژی من رو روی حسابتون پیاده کنید و هر ماه به پول میلیونی برسید .

 

 

قدم پنجم : دیدن اگهی ها

 

 

از قدم اول تا قدم چهارم ، شما به خوبی در سایت Neobux ثبت نام کردید و یک حساب برای خودتون درست کردید و به راحتی هم وارد حساب شدید و با محیط کار در حسابتون هم تقریبا آشنا شدین .

حالا دیگه وقتشه که کار رو شروع کنید و حسابتون رو فعال کنید که روز به روز پر از دلار بشه و حسابی بهتون خوش بگذره .

نکته بسیار مهم : لطفا قسمت قوانین سایت در مورد آگهی ها رو در قدمهای بعدی حتما بخوانید . اگر بر خلاف قوانین کلیک کنید ، هیچ پولی به حسابتان نمیاد .

برای شروع کار باید روی اگهی های موجود در حسابتون کلیک کنید و پول دریافت کنید .

چطوری ؟

ببینید دوستان خوبم ، از طرف سایت نئوباکس ، هر روز تعداد مشخصی آگهی و تبلیغات میاد توی حساب کاربری شما ، که این آگهی ها به چند دسته تقسیم میشوند و هر کدام یک قیمت مشخصی دارند ، و شما هر زمان که روی این آگهی ها و تبلیغات کلیک کنید و بذارید به طور کامل آگهی باز بشه ، مقدار مبلغ تعیین شده برای اون آگهی همون لحظه میاد توی حسابتون که میتونید با چک کردن موجودی حسابتون این مورد رو ببینید ، قیمت هر آگهی هم روش نوشته شده و شما همرو کلیک کنید .

شاید براتون سوال باشه که هر ماه چه مقدار میتونیم از کلیک کردن این آگهی ها در بیاریم ؟

اگه شما هر روز هر چی آگهی میاد توی حسابتون رو ، کلیک کنید و ببینید، هر ماه بین 1 الی 5 دلار به حسابتون میاد ( که این مبلغ بستگی به تعداد اگهی ها ، نوع اگهی ها و نوع عضویت شما دارد )
هر روز هم تقریبا 10 دقیقه وقت شریفتان را خواهد گرفت .

ولی کجاست پول میلیونی که من میگم ؟ اگه هر روز آگهی ها رو کلیک کنیم فقط ماهی 1 دلار الی 5 دلار میتونیم دربیاریم پس پول میلیونی از کجا میاد ؟

با من باشید تا پایان مطالب که بهتون بگم که پول میلیونی چقدر راحت و از کجا میاد البته با راهکارهای من و به کارگیری استراتژی تخصصی من که به زودی در مطالب بعدی خواهید خواند. لطفا سریع نرید سراغش ، بخونید تا برسید بهش .

خوب بگذریم ، داشتم در مورد اگهی ها فعلا میگفتم ، همین طور هر روز باید این اگهی ها رو کلیک کنید . که در زیر روش و قوانین مربوط به کلیک کردن رو من براتون توضیح میدم تا به راحتی بتونید این کار رو انجام بدید :

وقتی وارد حساب کابریتون توی سایت Neobux شدید ، در قسمت بالای سایت در منوی ردیف دوم که شبیه تصویر زیر هست ، باید روی گزینه View Advertisements کلیک کنید .







وقتی روی گزینه View Advertisements کلیک کنید وارد صفحه آگهی ها میشید که شبیه تصویر زیر هست .

 

 

 





و حالا باید آگهی ها رو یکی یکی کلیک کنیم ، و هر زمان که اولی تموم شد باید برید سراغ بعدی و نکته مهم اینکه تا زمانی که آگهی اولی داره باز میشه نباید پنجره دیگه ای باز کنیم و باید بذاریم تا اون آگهی کامل باز بشه بعد بریم سراغ بعدی .
وقتی روی یک اگهی کلیک میکنیم ، یک دایره قرمز رنگ وش ظاهر میشه ، شبیه تصوصر زیر و باید روی اون دایره کلیک کنید تا اگهی توی صفحه جدید باز بشه .

 

 

 

 



وقتی روی دایره قرمز روی آگهی کلیک کنم یک پنجره جدید باز میشه که مختص اون آگهی هست ، و بالای پنجره در سمت چپ یک پیغام ظاهر میشه که شبیه تصویر زیر هست :

 




همان طور که میبینید به انگلیسی توی این صفحه جدید که باز شده ،نوشته شده درحال انتظار برای باز شدن آگهی ، و در طول این مدت نباید هیچ صفحه جدید باز کنید تا آگهی به طور کامل باز بشه و این پنجره را هم به هیچ عنوان نبندید .

وقتی آگهی به طور کامل باز شد چند ثانیه بعد یک پیغام میاد بالای همین پنجره که شبیه عکش زیر هست ، باید منتظر باشید تا پیغام زیر ظاهر بشه







روی پیغامی که اومده ، به زبان انگلیسی نوشته شده که اگهی شما معتبر هست و اینقدر هم به حساب شما واریز شد ، برای مثال ، قیمت این اگهی که من کلیک کردم ، همونطور که از شکل میبینید 0.001 دلار هست و وارد حساب من شد .
حالا کار این آگهی تموم شد و میتونید روی گزینه Close که با فلش مشخص شده بزنید و این پنجره رو ببندید و برید شراغ اگهی بعدی ، گاهی اوقات با زدن روی گرینه Close بسته نمیشه و میتونید از ضربدر قرمز رنگ در گوشه سمت راست بالای صفحه استفاده کنید و این پنجره رو ببندید  .


خوب به همین صورت هر روز چند دقیقه وقت میذارید و این آگهی ها رو به همین صورت کلیک میکنید و پولش هم همون لحظه میاد به حسابتون .

 

آگهی هایی که برای شما میاد ، در واقع نوعشون فرق میکنه و قیمتشون هم بر اساس نوع عضویت شما و نوع آگهی هست که میزنید ، جدول زیر قیمت انواع آگهی ها رو بر اساس نوع عضویت شما نشان میدهد . برای مثال کسی که عضویتش طلایی ( Golden  ) باشه و روی یک آگهی نارنجی رنگ به نام Fixed Advertisement کلیک کنه ، 0.01 دلار به حسابش میاد .

 

 

 

 

همان طور که قبلا گفتم ، تقریبا ماهی بین 1100 الی 2000 تا ممکنه از این اگهی ها بیاد براتون که کلیک کنید . اگه همش رو کلیک کنید هر روز ، تقریبا ماهی 1 الی 5 دلار به حسابتون میاد ، که میتونید با این پول یکدونه آدامس بگیرید .


پس کو این درآمد میلیونی برای هر ماه ؟
صبر داشته باشید ...
باید هر روز این آگهی ها کلیک بخوره و مطالب بعدی رو هم با دقت بخونید و اجرا کنید تا بتونید مثل من به درآمد میلیونی برسید .
پس یادتون نره ، هر روز این اگهی ها رو کلیک کنید البته اگه میخواهید به یک درامد ثابت میلیونی در ماه برسید .

کلا روزی 10 الی 15 دقیق وقت شما رو میگیره نه بیشتر .

حالا به اتفاق هم بریم سراغ مطلب بعدی یعنی افزایش درآمد ماهیانه از 5 دلار به چند میلیون تومن با گرفتن ریفرال ( Refrral ) یا همون زیرمجموعه .

 

 

 

قدم ششم : نحوه گرفتن زیرمجموعه ( Referral ) در سایت نئوباکس

  

 

 خوب دوستان خوبم ، تا اینجای کار به خوبی محیط کار و کسب درآمد از Neobux رو به خوبی یاد گرفتین، و حالا وقتشه که شروبا من باشید تا پایان مطالب که بهتون بگم که پول میلیونی چقدر راحت و از کجا میاد البته با راهکارهای من و به کارگیری استراتژی تخصصی من که به زودی در مطالب بعدی خواهید خواند. لطفا سریع نرید سراغش ، بخونید تا برسید بهش . ع کنید و درامدتون رو روز به روز بالا ببرید تا برسید به اون درآمد 1 الی 4 میلیون تومان در ماه .


لطفا این مطلب و مطلبهای بعدی رو هم کامل بخونید تا ببینید چقدر راحت ماهی چند میلیون تومان پول به حسابتان میاد .

به راستی راه بالا بردن درآمد چیست ؟

یکی از مهمترین راههای بالابردن درآمد در Neobux و بقیه سایتهای PTC ، گرفتن Referral یا همون زیرمجموعه هست .

پس از این به بعد اگه جایی من گفتم Referral منظورم زیرمجموعه هست ، هر چه ریفرال بیشتر باشه درآمد بیشتر میشه و هر چه ریفرال کمتر باشه ، درآمد هم کمتر میشه .

در سایتهای PTC ما کلا br /دو نوع Referral یا زیرمجموعه داریم :

ریفرال مستقیم که بهش میگن Direct Referral
ریفرال اجاره ای که بهش میگن Rent referral

حالا من به طور کامل و نحوه گرفتنشون توضیح میدم و بهتون میگم که سیستم کار این ریفرالها چطوریه و چطوری باید اینهارو بگیرید و چطوری اینها باعث میشن که درآمد شما زیاد بشه .

ریفرال مستقیم ( Direct Referral ) :

اینها کسانی هستند که مستقیم و بدون واسطه و بدون هزینه، زمانی که میخوان توی سایت نئوباکس ثبتنام کنند، از طریق لینک شما ثبتنام میکنند و مستقیم میان زیر مجموعه شما میشن .

این لینک که گفتم چی هست ؟

در قسمت حساب کاربریتون در سایت Neobux ، سمت راست حسابتان یک گزینه وجود داره به نام Banner که در تصویر زیر مشخص شده :

 

 

وقتی روی banner کلیک کنید ، اونجا یک صفحه باز میشه و داخلش یک لینک وجود داره که یوزرنیم شما هم بخشی از این لینک هست ، هر کسی از دوستان و آشناهاتون که میخواد توی نئوباکش ثبتنام کنه میتونید این لینک رو براش بفرستین و روش کلیک کنند و وارد سایت نئوباکس بشن  ، اگه از طریق اون لینک در سایت Neobux ثبتنام کنه ، به طور اتوماتیک زیرمجموعه شما میشه ، تصویر زیر لینک من رو نشون میده : 

 

 

 

 

یا اینکه اگر کسی خودش مستقیم وارد سایت نئوباکس بشه و بخواد ثبتنام کنه ، در این صورت که خودش مستقیم وارد سایت نئوباکش شده ، در فرم ثبتنامش یک گزینه ای خواهد بود به عنوان Referrer که در قسمت ثبتنام در نئوباکس توضیح دادم، یعنی چه کسی شما رو معرفی کرده ؟ حالا اگه اون شخص Username شما رو بزنه ، مجدد میاد زیرمجموعه مستقیم شما میشه .


به کسی که اینطوری و از این طریق زیرمجموعه شما بشه ، بهش میگن دایرکت ریفرال ( Direct Referral ) .

چطوری این Direct referral باعث افزایش درآمد شما میشه ؟

ببینید دوستان ، وقتی کسی زیرمجموعه شما میشه ، مثل بقیه اعضا با کلیک کردن روی هر آگهی همون قدری پول میگیره که شما و بقیه اعضای سایت Neobux از کلیکهاشون میگیرند ، یعنی هیچ تغییری در درآمدش ایجاد نمیشه تحت هیچ شرایطی ،پس زیرمجموعه کسی شدن تغییری در درآمد شما ایجاد نمیکنه . و وقتی کسی زیر مجموعه اون یکی میشه ، خوبیش اینه که اون شخصی که زیر مجموعه شده از بالائیش به خوبی کمک بگیره و از تجربیاتش استفاده کنه و اشتباهاتی رو که اون کرده دیگه انجام نده تا به زودی حسابش پر از پول بشه .

خوب حالا این آقا یا خانم که درواقع Direct referral شما شده ، روی هر آگهی که کلیک کنه ، پولی که طبق قانون سایت برای اون آگهی تعیین شده همون لحظه به حسابش میره ، و چون این شخص از طریق شما ثبتنام کرده و زیرمجموعه مستقیم شما نیز هست ، به ازای هر یکدونه کلیک که میکنه ، از طرف سایت همون لحظه یک مبلغی هم به حساب شما میاد ، بدون هیچ زحمتی و فقط به خاطر اینکه اون شخص که کلیک کرده ، زیرمجموعه مستقیم شما هست ، پس یادتون نره که این مبلغ از طرف ایت به حساب شما میاد نه از طرف زیرمجموعتون.

حالا هر زمان که این دایرکت ریفرال کلیک کنه چقدر پول به حساب شما میاد ؟

به جدول زیر نگاه کنید و توضیحات بعد از جدول رو بخونید

 

 

 

همان طور که از جدول میبینید ، مقدار پولی که از کلیک کردن هر Direct Referral به حساب شما میاد، بستگی به نوع آگهی که اون ریفرال کلیک میکنه و همچنین نوع عضویت شما داره .


به مثال نگاه کنید ، مثلا اگر عضویت شما Golden باشه و دایرکت ریفرال شما یکدونه آگهی از نوع Standard Exposure کلیک کنه ، مبلغ 0.01 دلار همون لحظه به حساب شما میاد .

در مطالب بعدی در مورد نوع عضویت ها و چگونگی تغییر عضویت کامل نوشته ام ، وقتی رسیدین بخونید .

و یک مثال کوچیک از این دایرکت ریفرالها بزنم ، فرض کنید شما 200 تا دایرکت ریفرال دارید و عضویت طلایی  و هر کدومشون هم روزی مثلا 4 تا اگهی از نوع Standard Exposure کلیک میکنند ، یعنی جمعا هر روز 800 تا آگهی کلیک میکنند ، و برای هر اگهی 0.01 دلار به حساب شما میاد که جمعا میشه روزی 8 دلار ، یعنی ماهی 240 دلار بدون هیچ زحمتی ، فقط و فقط از دایرکت ریفرالهاتون ، حالا هر چی اینها بیشتر باشند و بیشتر کلیک کنند ، پول بیشتری میاد به حساب شما .

 

دایرکت ریفرال در هر سایت PTC سود بسیار بالایی داره .


دوستان خوبم میدونم که گرفتن دایرکت ریفرال خیلی سخته ، در مطالب بعدی تکنیکها و تخصصها و تجربیات خودم رو برای گرفتن دایرکت ریفرال بهتون میگم که بتونید این کار رو انجام بدین و زیرمجموعه های زیادی بگیرید . 

 

چه موقع میتونید شروع کنید به گرفتن دایرکت ریفرال ؟

اول اینکه باید 15 روز از ثبتنامتون گذشته باشه و دوم اینکه در طول این 15 روز باید حداقل 100 تا اگهی کلیک کرده باشید .

 

چند تا دایرکت ریفرال میتونید بگیرید شما ؟

بسته به نوع عضویت شما این مقدار متفاوته ...

اگر عضویت استاندارد باشید ، حداکثر 30 تا میتونید بگیرید 

اگر عضویت طلایی باشید حداکثر 200 تا میتونید بگیرید

اگر عضویت ثابت ( Ultimate ) باشید ، میتونید بی نهایت دایرکت ریفرال بگیرید .

 

و یک نکته : بعد از گذشت یک ماه از ثبتنام شما ، به ازای هر 2 روز یک نفر به ظرفیت شما اضافه میشه برای گرفتن دایرکت ریفرال و

 

این یعنی چی ؟

 

برای مثال شما عضویتتون استاندارد هست و میتونید 30 تا دایرکت ریفرال بگیرید ، تا یک ماه اول این مقدار تغییری نمیکنه و همون 30 تا هست ، ولی بعد از گذش 30 روز ، هر 2 روز یک دونه بهش اضافه میشه ، مثلا 32 روز بعد از ثبتنام این عدد میشه 31 دایرکت ریفرال ، و 34 روز بعد از ثبتنام میشه 32 تا ، همین طور هر 2 روز یک نفر به ظرفیت شما اضافه میشه .

 

 

خوب دیگه همه چی رو در مورد ریفرال مستقیم گرفتید حالا بریم ببینیم Rent referral چیه و چطوری میتونیم بگیریم و چقدر سود داره .

 

ریفرال اجاره ای ( Rented Referral ) :

همان طور که درقسمت ریفرال مستقیم دیدین ، بدون هیچ هزینه ای همینطور پول میاد به حسابتون ، ولی ریفرال اجاره ای یا همون Rented Referral فرق میکنه .

به این صورته که شما میتونید چند نفر رو اجاره کنید و بیارید زیرمجموعه خودتون ، و بهشون حقوق ماهیانه یا روزانه بدین ، یعنی درواقع برای اجاره کردنشون پول بدین ، اونها برای شما کلیک میکنند و پول میاد به حساب شما و شما هم بابت این کارشون به عنوان کارمزدشون یا همون اجارشون ، باید پول پرداخت کنید ، البته این پولی که شما برای اجارشون میدین به حساب اونها نمیره بلکه میره توی حساب مدیر سایت نئوباکس .


این Rent referral ها رو از کجا بگیرید و چطوری و با چه قیمتی ؟ و چقدر براتون کار میکنند ؟

ببینید دوستان خوبم ، همان طور که میبینید سایت Neobux یکی از مهمترین و قدیمیترین سایتهای PTC هست که چندین میلیون نفر در این سایت عضو هستند .

همه کسانی که در سایت Neobux عضو میشن زیرمجموعه نیستند و خیلی هاشون خودشون همینطوری ثبتنام کرده اند از طریق تبلیغاتی که خود سایت نئوباکس در سایتهای دیگر داره .

حالا این نفراتی که اینطوری عضو میشن و زیرمجموعه هیچ کس دیگری هم نیستند ، مدیر سایت نئوباکس میاد اینها رو میده اجاره به هر کسی که بخواد ، و ماهیانه شما برای اجاره اینها به خود سایت نئوباکس پول پرداخت میکنید ، و اونهایی هم که اجاره داده میشن خودشون نمیدونند .

اجاره کردنش هم خیلی راحته و از داخل حسابتان همونطور که قبلا گفتم یک لینک هست که روش نوشته Referral اگه روش کلیک کنید ، درصورتی که پول توی حسابتون باشه ، به اندازه پولتون میتونید referral اجاره کنید ، خیلی راحت و در عرض چند ثانیه .
اینکه کی ریفرال اجاره کنید رو در مطالب بعدی بهتون میگم .

شما حداکثر چندتا ریفرال اجاره ای میتونید از سایت اجاره کنید ؟

این مورد بستگی به نوع عضویت شما داره، در جدول زیر نوع عضویتها و تعداد ریفرالهایی که میتونید اجاه کنید مشخص شده ، برای مثال اگر نوع عضویت شما استاندارد باشه، حداکثر میتونید 300 تا ریفرال از سایت اجاره کنید .





اینطوری نیست که باید 300 تاش رو با همدیگه یکجا بخرید ، شما میتونید هر بار بین 3 الی 100 تا ریفرال بگیرید،

هزینه اجاره هر ریفرال برای هر ماه چنده ؟

هزینه اجاره هر ریفرال برای هر ماه 0.2 دلار هست و اگر بیشتر از یک ماه اجارش کنید ، با تخفیف هم میتونید بگیریدش . مثلا اگر 8 ماه اجارش کنید ، 30 درصد بهتون تخفیف میخوره .

حالا این ریفرالها چقدر برای شما کار میکنند ؟


باز هم اینجا مثل ریفرالهای مستقیم ، بستگی به این داره که شما چه نوع عضویتی دارید و آقا یا خانم rented referral چه نوع اگهی کلیک میکنه .

در جدول زیر این موارد کاملا مشخص شده که شما از ریفرالهای اجاره ای چقدر درآمد خواهید داشت :




همان طور که از جدول میبینید برای مثال ، فرض کنید شما عضویتتون Golden یا همون طلایی هست ، و ریفرال اجاره ای شما یک کلیک روی یک اگهی با نوع Fixed Advertisement میکنه ، همون لحظه مبلغ 0.01 دلار به حساب شما میاد .

حالا شما هی


بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: